Saturday, August 21, 2010

Hari Kesepuluh



kepada yg baca blog saya,tepuk pada org yg baca...sudah sauq??tepuk pada org yg dh sauq...blom sauq??tepuk p la pada org da sauq..hari ini saya ingin menceritakan tentang cerita yg diadaptasikan daripada cerita benar dan bkn kisah benar atau rancangan rode rode kuale lumpur(maaf pelat kl x ilang lg)..mengikut horoskop saya...hari ini saya akan menceritakan cerita pada rakan2..cerita apa??aakk!!man belon yg punya!!
keadaan dunia semakin berputar..mcm mana kita nk tau ia berputar..lu pk la seniri!!!cerita ini adalah seperti lagu flora&fauna bersama david gita gutawa..tajuk lagu nya club cant handle me..mcm mana club nk handle kita..sedangkan moto dan basikal hanya ada handle..parti bkn pengangkutan...daripada situ kita tahu keburukannya...club hanya boleh dimiliki oleh aryam ramsey club..atau nama komersialnya arc steng,,tau apa itu steng??tau dak shell??bkn kat c2..steng 2 adalah nama preoccupied bg setengah..mengapa dipendekkan??ini disebabkan ke "kl" lan saya tidak bleh diajuk...bkn lan racing mahu pun ahlan wasah lan..dijadikan cerita arc adalah sebuah helmet yg mengambil nama daripada club tersebut...sedih gila...tiba2 ada seorang manusia menyampuk..2 la sal...seperti mahu menampar kepala nya lalu dihentak ke pci express...tamat..im sorry!!

3 comments: