Sunday, September 12, 2010

Hari Kedua Belas


ha...tudia...start dh...selamat hari raya kepada semua ahli2 a.r.c dan pembaca utama...ari ni hari kedua belas akan di adakan  edisi raya..bumper edisi..10 hb september bersamaan 1 syawal adalah tarikh hari raya...sbln lepas 2 dkat da ngan bday aku(hbaq awai x kalut)jadi..raya pertama aku p merata...duit keluaq duit masuk..igt hotel ka bleh dok cek in cek out...cek cek it out!!tp raya pertama x syok sgt la tp bleh la..rumah aku x cukup org..abg aku xdak..p beraya rumah isteri tersayang nya...baguih la..ada bini n anak yg comel..aku bila lg..haa.....tggu kak aku...seperti kata2 aron..ready dah!!!apet mana apet??pelakon utama ja..tp kena sound ngan pengarah...org dok habaq shell...dia kata dak..dok melawan pasaipa xtau..pang gi pang!!tp pakat suma memohon maaf dia hari yg mulia ini...raya kedua...iaitu kemarin..beraya bersama kawan2 dan spupu2 ku...syok mmg syok..tp kes mkn byk...dia jadi tiaw gak la...mau kena ketupat ngan kuah laksa plak kan...mmg shine teruk la..hahahahaha...tp wat cmna..nama raya...bkn salu...tp klu nk iktkan makn sket2 ja..ni 1 rumah tibai 2 pinggan..mau x pecah pinggan dok pong pang pong pang ataih bawah kiri kanan...dijadikan cerita...raya ni la tmpat kita nk seronok bersama yg tersayang(im single n available ok!)kita memaafkan dan memohon maaf kepada org lain...walaupun salah kita banyak atau sikit..time ni la kita nk setelkan semua...bil ayaq bil api semua kita setel bg klia..apa2 pon selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin...memaafkan adalah hak milik setiap insan...

No comments:

Post a Comment